Main Navigation
Main Content
Sidebar
ISSN: 0185-1225
ISSN-e: 2448-6221
Register
Login
Search
Toggle navigation
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Home
Archives
Vol. 51 No. 1 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.22201/iia.24486221e.2017.1
Published:
2017-02-27
Preliminares
Introducción
Annick Daneels Verriest
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Artículos
Geopolitics of the underworld. Determinism and psychic causalityamong the Otomi ancestors
Jacques Galinier
2-10
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Study of the concept of stone and stone animation in the central Andes
Luis Millones
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
The provenance of Teotihuacan mica: the control of sumptuary foreign goods by the ruling elite
Linda R Manzanilla, Xim Bokhimi, Dolores Tenorio, Melania Jiménez-Reyes, Edgar Rosales, Cira Martínez, Marcus Winter
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Chemical residues from the pulque production. Etnoarchaeometry and experimental archaeology
Alessandra Pecci, Agustín Ortíz, Luis Barba
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Food crises and religion in late modernity. Changes, reinterpretations and commercialisation of dietary principles in the Hare Krishna cult
Néstor Nuño Martínez
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Sociolinguistics: Language and its speakers. Cases of variation in nahuatl and cuicatec Marcela San Giacomo Trinidad
Marcela San Giacomo Trinidad
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Reseñas
Danny Zvorober y Peter C. Kroefges (Eds.) (2015). Bridging the Gaps: Integrating Archaeology and History in Oaxaca, Mexico. Boulder: University Press of Colorado (ISBN 978-I-60732-328-0)
Blas Román Castellón Huerta
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Notas
Mythology and multifunctionality of Thunder God among the Chontal of Tabasco
David Lorente Fernández
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Merging perspectives of learners: Corporeality, intersubjectivity and coexistence in art education
Alireza Sayyad, Nahid Gilamirrod, Amirhosein Sayyad
PDF (Español (España))
XML (Español (España))