El desdibujamiento de la alteridad en la educación en línea
Main Article Content
Abstract
The paper reflects on face-to-face education’s effects when it has moved to virtuality. The text places the importance of the body in the construction of the alterity in the schoolroom. It exhibits how this has transited from the materiality to the image and the consequences of that change.
Downloads
Article Details
How to Cite
Cruz Sánchez, P. M. del C. (2024). El desdibujamiento de la alteridad en la educación en línea. Eutopía, 14(36), 55–61. Retrieved from https://revistas.unam.mx/index.php/eutopia/article/view/88174
Citas en Dimensions Service

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Eutopía by Dirección General de la Escuela Nacional Colegio de Ciencias y Humanidades is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional License.
Creado a partir de la obra en http://www.revistas.unam.mx/index.php/eutopia/issue/view/4370/showToc.