Similar Articles
-
Guy Lamoureux,
J. F. Ogilvie,
Obsolete Models in Introductory and Organic Chemistry
,
Educación Química: Vol. 33 No. 2 (2022)
-
Guy Lamoureux,
J. F. Ogilvie,
New Directions in Teaching Introductory and Organic Chemistry
,
Educación Química: Vol. 33 No. 3 (2022)
-
José Gregorio Parra Figueredo,
José González,
Elizabeth Perozo,
Peter Iza,
A procedure for obtaining IR, Raman and NMR spectra of organic compounds by means of quantum mechanical calculations with the ORCA-5.0.3 software
,
Educación Química: Vol. 34 No. 1 (2023)
-
Néstor Cubillán,
Yovani Marrero-Ponce,
Alicia Inciarte,
Integration of algebra and chemistry concepts with molecular descriptors: A problem-based-learning exercise
,
Educación Química: Vol. 30 No. 2 (2019)
-
Tomás Guerrero,
Español,
Español Español,
Español Español,
Español
,
Educación Química: Vol. 34 No. 2 (2023)
-
Guy Lamoureux,
Carlos Arias-Álvarez,
Grids II: Aromatic Acidity and Basicity
,
Educación Química: Vol. 32 No. 1 (2021)
-
José Gregorio Parra Figueredo,
Peter Iza,
Elizabeth Perozo,
Una guía para la estimación de la tensión interfacial y el espesor de la interface de un sistema agua/hidrocarburo usando el programa gromacs-4.5.4
,
Educación Química: Vol. 32 No. 3 (2021)
-
Laura Tolosa,
Ronald Marquez,
Leonardo Rennola,
Beatriz Sandia,
Johnny Bullon,
An overview of today's project-based learning and how it has been implemented in the Chemical Engineering School at Universidad de Los Andes
,
Educación Química: Vol. 29 No. 4 (2018)
You may also start an advanced similarity search for this article.