Similar Articles
-
Carlos Rafael Molina Hernández,
Walfredo González Hernández,
Gil Cruz Lemus,
Habilidad modelar procesos dinámicos de control automático para el Ingeniero Químico
,
Educación Química: Vol. 32 No. 1 (2021)
-
Gabriel Pinto Cañón,
El Retablo de la Independencia: Mexican artwork honoring Andrés Manuel del Río and Fausto Delhuyar
,
Educación Química: Vol. 33 No. 4 (2022)
-
Fabiola Escobar Moreno,
Mario Humberto Ramírez Díaz,
Juan Carlos Ruiz Mendoza,
Evaluating fluid dynamics linking a process
,
Educación Química: Vol. 31 No. 4 (2020)
-
Jose Antonio Nuñez Rodríguez,
Didactic strategy for learning the benzidine test and its importance for forensic science professionals
,
Educación Química: Vol. 31 No. 4 (2020)
-
Ignacio González,
Premio Nobel de Química 2019: baterías Ion-Li
,
Educación Química: Vol. 31 No. 1 (2020)
-
Juan Peña Martínez,
Beatriz Gómez Gómez,
Noelia Rosales Conrado,
A flipped classroom of spectroscopy: an experience within the framework of an Excellence Program for High School
,
Educación Química: Vol. 31 No. 3 (2020)
-
Amparo Vilches,
Daniel Gil Pérez,
El Antropoceno. Riesgos y oportunidades para las nuevas generaciones
,
Educación Química: Vol. 32 (2021): Número especial. Mario Molina
-
María Silvina Reyes ,
Charito Vignatti,
María Elida Pirovani,
Food competences: an inside look at smoothie-type blended vegetable preparations
,
Educación Química: Vol. 34 (2023): Número especial. Química y Alimentos
-
Gabriel Pinto Cañón,
Molecular interpretation of the hydrogen bonding in the water:
,
Educación Química: Vol. 34 No. 3 (2023)
-
Ma. Teresa de Jesús Rodríguez Salazar,
Minerva Monroy Barreto,
Olivia Zamora Martínez,
Flora E. Mercader Trejo,
Iliana Zaldívar Coria,
Raúl Herrera Basurto,
José de J. García Valdés,
Alan Aban Estrella,
Analaura Skladal Méndez,
Ariana J. Morales Velázquez,
Arlett G. Gómez Carrasco,
Caterin Gutiérrez Sánchez,
Esperanza E. Mendoza Solís,
Ilse Pamela Bernal España,
Stephany Ramírez Arenas,
PAPIME 210820: Formación y continuidad a distancia en período de emergencia sanitaria ( SARS-CoV2, COVID-19)
,
Educación Química: Vol. 31 No. 5 (2020): Número especial. Experiencia sobre la enseñanza remota
1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>
You may also start an advanced similarity search for this article.